loading...

پايان نامه ارشد

پايان نامه ارشد

بازدید : 319
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

گاوصندوق نسوز 250 داراي وزن 160 كيلوگرم مي باشد. فضاي داخلي اين صندوق مناسب براي پوشه، زونكن و برگه A4 مي باشد، جنس آلياژ استفاده شده در آن فولاد است. تا دماي 1000 درجه سلسيوس مقاوم به حرارت است.
اين گاوصندوق نسوز مجهز به سيستم ضد سرقت مي باشد (سيستمي مكانيكي كه داخل درب صندوق تعبيه شده است و اگر درب بخواهد به روش هاي غير متعارف باز شود اين سيستم فعال شده و مانع از باز شدن درب صندوق مي شود )
امنيت اين مدل نسبت به مدل هاي MS و MM به مراتب بالاتر است. رنگ اين كد به طور استاندارد سدري مي باشد.
اين مدل گاوصندوق داراي يك سال بيمه نامه سرقت و آتش سوزي ، دو سال ضمانت پس از فروش و همچنين خدمات مادام العمر مي باشد.

برچسب ها گاوصندوق ,
بازدید : 247
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هزينه انجام پايان نامه كارشناسي ارشد در موسسه شريف يار بسته به رشته تحصيلي و حجم كاري خواسته شده در پروپوزال متفاوت است. عموما قيمت گذاري هزينه انجام پايان نامه بر اساس ميزان نفر/ساعاتي كه متخصصان موسسه شريف يار براي انجام پايان نامه زمان صرف مي كنند محاسبه مي شود و در هر رشته خاص مي توان موضوعات متفاوتي با حجم كاري متفاوت تعريف كرد و نمي توان براي رشته اي خاص قيمت خاصي تعيين كرد. با اين وجود بنا به پاسخ به اولين سوال بازديدكنندگان سايت و دانشجويان محترم بازه حدودي قيمت در رشته هاي مختلف در ادامه آمده است. براي محاسبه هزينه دقيق لطفا از طريق سفارش خود را ارسال نماييد تا همكاران ما پس از بررسي قيمت دقيق را خدمت شما اعلام نمايند.

رشته هاي علوم انساني و مديريت: بين يك ميليون و پانصد هزار تومان تا دو ميليون و پانصد هزار تومان. حجم كاري بر اساس ميزان دسترسي به منابع تحقيق، روش هاي تحليل آماري مورد مطالعه و همچنين دسترسي به داده هاي مورد نياز تحقيق متفاوت است.

علوم پايه: بين يك ميليون و پانصد هزار تومان تا سه ميليون تومان. قيمت كف براي پايان نامه هاي نظري بدون داشتن كارهاي نرم افزاري و يا انجام آزمايش است.

علوم مهندسي: بين دو ميليون تومان تا سه ميليون و پانصد هزار تومان. قيمت كف براي موضوعاتي با محاسبات و كارهاي نرم افزاري محدود است و با پيچيده شدن محاسبات و افزايش حجم كاري كارهاي نرم افزاري و همچنين افزايش زمان اجراي محاسبات كامپيوتري هزينه افزايش مي يابد.

علوم پزشكي: بين يك ميليون و پانصد هزار تومان تا دو ميليون و پانصد هزار تومان. بسته به تحليل هاي آماري خواسته شده و همچنين دسترسي به داده هاي مورد مطالعه هزينه تغيير مي يابد.

لازم به ذكر است هزينه انجام پايان نامه در ابتداي سفارش به دانشجو اعلام شده و سپس در يك قرارداد كتبي شامل تعهدات موسسه شريف يار، نحوه قسط بندي هزينه و زمان تحويل فازهاي پايان نامه به صورت دقيق به اطلاع دانشجو مي رسد. با پرداخت مبلغ تعيين شده در قرارداد به عنوان پيش پرداخت كار انجام پايان نامه آغاز شده و مرحله به مرحله، كار انجام شده و تحويل دانشجو مي گردد.

بازدید : 619
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

انجام پايان نامه مهندسي عمران ، انجام پروپوزال مهندسي عمران و چاپ مقاله از جمله خدماتي است كه موسسه شريف يار به مشتريان گرامي ارائه خواهد داد.

مجموعه مهندسي عمران يكي از رشته­هاي پر اهميت و جذاب در مجموعه رشته­هاي آزمون سراسري است كه پيشرفت سريع جوامع و نيازهاي روز افزون آنها به انجام طرحهاي مختلف عمراني وابسته است . در هر جايي از يك جامعه و كمتر محلي از يك منطقه است كه فعاليتهاي عمراني به عنوان اولين واساسي ترين نيازها طرح نشود. حتي تمام فعاليتهاي صنعتي، كشاورزي، و … نيز به طور مستقيم و غير مستقيم به اين رشته وابسته اند و از آن سود مي برند. علاوه بر رشد و توسعه جوامع، پيشرفت علم و فن آوري نيز ضرورت پرداختن و توجه دقيق و علمي به كارهاي عمراني و تغيير شيوه هاي گذشته را آشكار مي سازد. فعاليتهاي مختلف عمراني در جهت ايجاد ساختمانها، راهها- پلها، سدها، شبكه هاي آب رساني شهرها و روستاها، ساختمانهاي خاص نظير نيرو گاههاي هسته اي و حرارتي و .. بخش بزرگي از مجموعه فعاليتهاي اقتصادي و توليدي كشور را به خود اختصاص مي دهد به گونه اي كه سهم عظيمي از سرمايه گذاري هاي ملي در طرحهاي ساختماني و صنايع وابسته به آن به كار گرفته مي شود.

بازدید : 685
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سفارش انجام پايان نامه در موسسه شريف يار به صورت زير ممكن است:

دانشجوي گرامي، لطفا اطلاعات اوليه مشاوره ي درخواستي خود را به همراه اطلاعات تماس در فرم زير تكميل نموده و ارسال نماييد. كارشناسان موسسه شريف يار در كمتر از يك روز كاري با شما تماس گرفته و پس از انجام مشاوره ي رايگان در رابطه با ادامه همكاري با شما صحبت خواهند كرد.

كارشناسان مجرب موسسه شريف يار از ابتدا تا انتهاي مراحل انجام پايان نامه و همچنين دفاع از پايان نامه در كنار شما حضور داشته و با مشاوره هاي خود زمينه عبور هرچه ساده تر شمارا از اين مراحل فراهم مي كنند.

برچسب ها انجام پايان نامه ,
بازدید : 704
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

انجام پايان نامه مديريت ، انجام پروپوزال مديريت و چاپ مقاله از جمله خدماتي است كه موسسه شريف يار به مشتريان گرامي ارائه خواهد داد.

امروزه يكي از دلايل كندي پيشرفت كشورهاي در حال توسعه مشكلات فروان آنها در زمينه مديريت چه در سطح كلان و چه در سطح خرد مي باشد. در واقع تامين نيازهاي خدماتي, درماني, فني, تفريحي جامعه بدون وجود مديران لايق كه بالاترين كارآيي و بهره وري را داشته باشند, امكان پذير نخواهد بود. براي همين هر كشور و جامعه اي براي چيره شده بر مشكلات سازماني خود, پيش از هر چيز بايد مساله آموزش صحيح و موثر مديريت توجهي بنيادي داده شود. رشته مديريت با توجه به سابقه نسبتاً مناسب در حال حاضر نتوانسته به دليل مشكلات فروان در كشور عزيزمان به توسعه كشور كمك شايان توجهي را كرده باشد و ما در موسسه شريف يار به دنبال كمك به آموزش و مشاوره در زمينه رشته مديريت، مشاوره و انجام مقاله، انجام پروپوزال و انجام پايان نامه مديريت مي باشيم كه بتوانيم كمكي در راستاي پيشبرد مسائل مديريتي انجام داده باشيم.

برچسب ها انجام پايان نامه ,
بازدید : 700
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نگارش پايان نامه بياني است توسعه يافته از يك تحقيق و به بياني ديگر گزارش يك كار پژوهشي است كه توسط يك يا چند پژوهشگر انجام مي شود. در نگارش پايان نامه اغلب يك دانشجو به همراه يك و يا چند استاد راهنما به انجام تحقيق مي پردازد. در اين راستا دانشجو مي تواند يك و يا دو استاد را به عنوان استاد راهنما انتخاب كرده و همچنين از اساتيد ديگر به عنوان استاد مشاور كمك گيرد.

به صورت نرمال براي شروع فرآيند نگارش پايان نامه بايستي دانشجويان موضوعات پيشنهادي خود را به اساتيد اعلام كرده و پس از تاييد موضوع از طرف استاد راهنما به نگارش پروپوزال بپردازند. در ادامه و زماني كه پروپوزال در گروه آموزشي دانشگاه به تصويب برسد نگارش پايان نامه آغاز خواهد شد.

به منظور انجام پايان نامه بررسي مطالعات مشابه گذشته از اهميت بالايي برخوردار است. اين مطالعات حدالامكان بايستي به روز باشند تا آخرين مطالعات صورت بررسي شده تا بتوان از پيشينه تحقيق مطلع شد و دانسته هاي مرتبط با موضوع را گسترش داده و مرزهاي علم را به جلو برد.

دانشجويان گرامي به منظور توضيحات و آموزش راجب قسمت هاي مختلف نگارش پايان نامه مي توانند به فصل هاي پايان نامه مراجعه كنند. همچنين دانشجويان مي توانند به عنوان مطلبي مفيد صفحه دفاع پايان نامه را نيز مطالعه نمايند.

برچسب ها انجام پايان نامه ,
بازدید : 594
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نگارش پايان نامه امري است بسيار تخصصي و در صورتي كه به منظور انجام آن براي اولين بار فرد تلاش به نگارش پايان نامه كند بايستي زمان زيادي را صرف آموزش، گردآوري، تحليل و نگارش پايان نامه كند. از اين رو موسسه شريف يار با فرآهم آوردن بستري مناسب، متخصصان مجرب و حرفه اي فارغ التحصيل دانشگاه هاي بزرگ تهران و كشور را گرد هم آورده تا در سريع ترين زمان و با بالاترين كيفيت جوابگوي مشتريان گرامي باشد.

يكي از فاكتورهايي كه براي دانشجويان از اهميت بسيار بالايي برخوردار است بحث زمان و محدوديت هاي زماني در تحويل پروژه ها به جهت تاييد نهايي براي دفاع مي باشد. موسسه شريف يار اين افتخار را دارد كه در تمامي رشته ها پايبند به تعهد زماني خود است و اين مهم ممكن نشده است مگر با تجربه طولاني اين موسسه در راستاي نگارش پايان نامه ارشد.

موضوع ديگري كه بسيار مهم بوده بحث انجام اصلاحات پايان نامه هاي تحويل داده شده به دانشجويان است. اغلب دانشجويان در رابطه با انجام اصلاحات احتمالي با مشكل مواجه شده ولي موسسه شريف يار اين افتخار را دارد كه در راستاي آسودگي و آرامش مشتريان خود تمامي اصلاحات دانشجويان را در حين تحويل فاز به فاز پايان نامه و همچنين اصلاحات پس از دفاع پايان نامه را به صورت كامل انجام دهد.

نكته ي مهم ديگري كه مي توان به آن اشاره نمود تحويل فاز به فاز و فصل به فصل پايان نامه به دانشجو است كه موجب بالاتر رفتن كيفيت پايان نامه و همچنين سريع تر شدن فرآيند نگارش پايان نامه مي شود. اين مهم بدين صورت حاصل مي شود كه قسمت به قسمت پايان نامه جداگانه به دانشجويان تحويل داده شده و از آنها تاييديه نگارش پايان نامه گرفته خواهد شد. (البته در صورت نياز اصلاحات نيز به سرعت انجام خواهد شد.)

برچسب ها پايان نامه ارشد ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 2671
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه